South Africa - Reisverslagen van Welmoed Sterkenburgh - WaarBenJij.nu South Africa - Reisverslagen van Welmoed Sterkenburgh - WaarBenJij.nu
South Africa

Voor mijn derde jaar minoren ga ik vijf maanden naar Zuid Afrika.
Een HBO opleiding bestaat uit een major en een minor. De major bestaat uit de propedeuse, hoofdfase en stage. De minor is een keuzedeel, waarmee je je kunt verdiepen in een bepaald onderwerp van je opleiding. Ik heb voor de minor ‘Community empowerment’ gekozen. Tijdens deze minor ga je een steentje bijdragen aan een van de ontwikkelingsprogramma’s binnen de townships in Zuid Afrika. Er zijn 5 andere studenten die ook deze minor gaan doen.

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2014

Vakantie Johannesburg

10 Maart 2014

Alweer een maand voorbij!

14 Februari 2014

Molweni! Hallo allemaal!
Welmoed

Voor mijn derde jaar minoren ga ik voor vijf maanden naar Zuid Afrika. Een HBO opleiding bestaat uit een major en een minor. De major bestaat uit de propedeuse, hoofdfase en stage. De minor is een keuzedeel, waarmee je je kunt verdiepen in een bepaald onderwerp van je opleiding. Ik heb voor de minor ‘Community empowerment’ gekozen. Tijdens deze minor ga je een steentje bijdragen aan een van de ontwikkelingsprogramma’s binnen de townships in Zuid Afrika. Er zijn 5 andere studenten die ook deze minor gaan doen.

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2093

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 05 Juli 2014

South Africa

Landen bezocht: